http://www.materialybiurowe.pl/ to nasza strona internetowa, katalog wciąż w budowie, prace postępują :) Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.
Ale tak najmilej nam będzie jeśli odwiedzicie nas osobiście :)

środa, 6 listopada 2013

aniołek (nie nazbyt piękny :D)

zainspirowana zrobiłam wersję się okazało odrobinkę koszmarną ;)



jeśli ktoś się zdecyduje na stworzenie podobnego to potrzebować będzie

  • papieru o strukturze plastra miodu (do dostania w Chomiku) 
  • coś na główkę aniołka np. styropianowa kulka ( pomponik/drewniany koralik)
  • oczka, kokardkę
  • kartonik na skrzydełka
  • klej, nożyczki, taśma dwustronna
  • nitkę/sznureczek
  • klej brokatowy
styropianową kulkę pomalowałam kredką. Za pomocą igły przewlekłam niteczkę. Z papieru wycięłam odpowiedniej wielkości kółko 

kółko ciachłam na pół, obkleiłam taśmą, obie połówki ze sobą skleiłam, wcześniej umieszczając między nimi nitkę.
następnie aniołek dostał oczka i makijaż oraz ozdobę główki, na samym końcu wyrosły mu skrzydełka

i to TYLE :)
zachęcam do stworzenia własnego aniołka

a ten zawisł na naszej alternatywnej choince


1 komentarz: