http://www.materialybiurowe.pl/ to nasza strona internetowa, katalog wciąż w budowie, prace postępują :) Zapraszamy do zapoznania się z nasza ofertą.
Ale tak najmilej nam będzie jeśli odwiedzicie nas osobiście :)

środa, 1 lutego 2012

Chomikowe rozdawnictwo

 bonbony będą ... papierowe :) śliczne i śliczniusie :)



zasady następujące
  • zamieścić informację u siebie na blogu (mile widziane podlinkowane obrazki gdzieś z boczku, ale nie zależy mi na tym bardzo ) i oczywiście zgłos chęć w komentarzu
  • jeśli ktoś jest z Krakowa proszę dodać tą informację w komentarzu, mała niespodzianka będzie :)
  • a jeśli ktoś jest chętny a nie ma bloga to można na facebooku nas polubić – niespodzianka będzie także
zapisy trwają od teraz do 29.02 do północy … losowanie 1 marca
zapraszam
pozdrawiam

84 komentarze:

  1. Informacja umieszczona na blogu, liczę na duuużą konkurencję (nie tylko z Krakowa).

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja za Toba choc nie z Krakowa...banerki umiescilam na blogu...

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie się zapiszę na takie wspaniałości:) http://szufladazrelaksem.blogspot.com/2012/02/bonbony.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję się i tu:) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez jestem chętna na słodycze.Pozdrawiam.
    http://handmade-anko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. tutaj też się chętnie zapiszę i dodam iż jestem z Krakowa:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się i jednocześnie zapraszam na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogronmną przyjemnością ustawiam się w kolejce po te cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co prawda nie jestem z Krakowa, ale staję w kolejce po cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tutaj też liczę na szczęście :)) - wprawdzie z Krakowa nie jestem, ale na Śląsk niedaleko :)
    http://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozdrawiam z Koszalina - słonecznie i śnieżnie (2 cm ale cieszy ;)
    ludeczka.blogspot.com

    Banerek dodany

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja się zapisuje i pozdrawiam cieplutko
    http://artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj i ja chętnie tu przycupnę i poczekam z niecierpliwością na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Staję w kolejce. Może i mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile szcżęscia to znaczy papierów ;) Poproszę kilka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne candy zgłaszam się i ja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
    Informacja o candy na podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Dodam jeszcze, że z Krakowa jestem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. http://scrap-inki.blogspot.com/
    zapisuje sie a najwieksza przyjemnoscia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Staję grzecznie do kolejki :)
    http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się dopisuje. A z Wieliczki do Krakowa całkiem blisko :) ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. same smakowitosci;) ustawiam sie wiec do kolejki i licze na wygrana;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też się zapisuję na te piękne rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. oczywiście ja też bym chciała:) zapraszam na moje candy i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też oczywiście się ustawiam :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością sie ustawiam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wezmę udział :) http://budze-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Staję w kolejce !! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam,
    Słodkie cukieraski, dlatego ustawiam sie w kolejce.

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ustawiam się w kolejce do losowania, info o candy w zakładce

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękności przygotowałaś, chętnie ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się chętnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Równiez staję w kolejce po cukiereczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Grzechem by było nie wziąć udziału w zabawie, więc wypełzam ze stawu i grzecznie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. U to ja się i zapisuję i zapraszam na candziaka tutaj: http://mysweetie-shop.blogspot.com/

    Buziaki dla Krakowa! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie z Krakowa, ale się zapisuję i podlinkowuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. zgłaszam się ale nie jestem z Krakowa http://madnessandmagic-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem chętna do przygarnięcia bombonów

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja się zgłaszam :) nie jestem z Krakowa,ale dosyć blisko :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią staję w kolejce, choć nie z Krakowa, a z północy :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna ta paczuszka ^^ może zawędruje w moje ręce :p Zapraszam serdecznie na mój blog FlashArt.blog.onet.pl! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Skoro bonbony to się zapisuję ,bo lubię " maszkety "
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zapisuję się na takie wspaniałości, a z Krakowa niestety nie jestem choć chciałabym bo uwielbiam tamten klimat.

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się i ja:)
    scrapfantazje.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Chętnie przygarnę taką masę słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  45. staję w kolejce po te piękne papierki...

    OdpowiedzUsuń
  46. oo, i ja chętnie wezmę udział w tej zabawie:) Co prawda nie jestem z Krakowa, ale blisko...:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Dołączam się do zabawy, jestem z Krakowa i zapraszam do siebie dopiero zaczynam pikotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. O jakie śliczne grochy, staję w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  49. po takie słodkości i ja się zgłaszam.
    www.wszkatulce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Pychotki te Twoje cukieraski :)

    Z Gdańska do Krakowa kawał drogi, ale dokładnie rok temu wyskoczyliśmy tam na romantyczny weekend we dwoje i bardzo nam się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam Kraków za cudowną atmosferę miasta i miłych jego mieszkańców. Przyłączam się do zabawy. Zapraszam http://www.pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dopisuje sie:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie omieszkam spróbować :) Kropkowane papiery są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapisuję się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. chetnie się ustawię w kolejce...
    niestety do Krakowa wpadam tylko w celu odwiedzenia znajomych... na szczęście jest ich sporo, więc często zaglądam :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudności, przydałyby mi się :).

    Chętnie się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  57. o jakie słodkie cukierasy, staję w kolejce, a info w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  58. I swój los dorzucam do worka chętnych na cukierasy... Może to mnie wylosujecie ?! ;)
    Pozdrawiam
    http://szmaragdowykotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. kropeczki mnie oczarowały, ustawiam się więc w kolejce i ja :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Na facebooku polubiłam i zgłaszam sie ;) pozdrawiam, kasia-eko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjjjj kolejka długa, ale nuż mi się poszczęści :)

      Usuń
  61. i ja z wielką chęcią wskakuję do kolejki :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  63. I ja również chętnie postoję :) pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgłaszam się bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zglaszam sie na candy po slicznosci ,ktore bardzo mi sie przydadzą.I beda zaczatkiem mojej scrapowej przygody.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się! Banner jest już na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczności nad ślicznościami ;) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  68. I tu spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. a i chciałam napisać że jestem z Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja też chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  71. i ja na ostatnią chwilę ;D

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też spróbuję może się jeszcze uda załapać :)

    OdpowiedzUsuń
  73. było już losowanie czy przegapiłam???

    OdpowiedzUsuń